POZNAJ FUNKCJE NASZEJ PLATFORMY E-COMMERCE

Łatwa w obsłudze platforma, dzięki której zautomatyzujesz sprzedaż
i zarazem zapewnisz komfort zakupów swoim klientom biznesowym?
Sprawdź, jakie funkcje systemu B2B możemy Ci zaoferować.

Indywidualne
cenniki

Masz możliwość wprowadzenia indywidualnych cen dla każdego klienta na podstawie wcześniej wynegocjowanych przez niego warunków.

Cenniki dostaw
za granicę

Ustaw cennik dostawy zagranicznej, który zostanie oparty na dowolnie wybranych parametrach, takich jak odległość, waga czy gabaryty.

Kartoteki
klientów

W łatwy i szybki sposób możesz odszukać wszystkie potrzebne informacje na temat swoich kontrahentów.

Stany
magazynowe

Użytkownicy mają wgląd w aktualne stany magazynowe, a co więcej, mogą także zobaczyć informacje o przewidywanym terminie dostępności.

Zamówienia oraz
statusy ich realizacji

Twoi klienci mają możliwość bieżącego śledzenia stanu realizacji zamówienia.

Oferty

Stwórz aktualną, spersonalizowaną ofertę handlową, która będzie dostosowana do potrzeb konkretnego klienta.

Rozliczenia
m.in. faktury

Twoi klienci mają stały wgląd oraz możliwość pobierania faktur i innych dokumentów.

Dostępne saldo,
limity kredytowe

Udzielaj swoim klientom kredytu kupieckiego oraz śledź salda kredytowe.

Zwroty /
reklamacje

Nowoczesny system pomoże Ci sprawnie zarządzać reklamacjami, dzięki czemu stworzenie przyjaznej polityki zwrotów i reklamacji będzie jeszcze łatwiejsze.

Indywidualne
cenniki

Masz możliwość wprowadzenia indywidualnych cen dla każdego klienta na podstawie wcześniej wynegocjowanych przez niego warunków.

Ustaw cennik dostawy zagranicznej, który zostanie oparty na dowolnie wybranych parametrach, takich jak odległość, waga czy gabaryty.

Cenniki dostaw
za granicę
Kartoteki
klientów

W łatwy i szybki sposób możesz odszukać wszystkie potrzebne informacje na temat swoich kontrahentów.

Użytkownicy mają wgląd w aktualne stany magazynowe, a co więcej, mogą także zobaczyć informacje o przewidywanym terminie dostępności.

Stany
magazynowe
Zamówienia oraz
statusy ich realizacji

Twoi klienci mają możliwość bieżącego śledzenia stanu realizacji zamówienia.

Stwórz aktualną, spersonalizowaną ofertę handlową, która będzie dostosowana do potrzeb konkretnego klienta.

Oferty

Rozliczenia
m.in. faktury

Twoi klienci mają stały wgląd oraz możliwość pobierania faktur i innych dokumentów.

Udzielaj swoim klientom kredytu kupieckiego oraz śledź salda kredytowe.

Dostępne saldo,
limity kredytowe
Zwroty /
reklamacje

Nowoczesny system pomoże Ci sprawnie zarządzać reklamacjami, dzięki czemu stworzenie przyjaznej polityki zwrotów i reklamacji będzie jeszcze łatwiejsze.